Forfatteraften med Anne-Cathrine Riebnitzsky.

Torsdag 3.10.2019 kl. 19.

Torsdag den 3. oktober kl. 19 byder Hovedbiblioteket i Viborg velkommen til succesforfatteren Anne-Cathrine Riebnitzsky, der vil fortælle om arbejdet med hendes seneste bog ”Smaragdsliberen”.

”Smaragdsliberen” er Anne-Cathrine Riebnitzskys fjerde bog. Det er en poetisk og livsbekræftende fortælling om tilværelsens skrøbelighed. En fortælling om venskaber på tværs af religiøse overbevisninger, om kærlighed og bratte fald: En roman om at vælge livet til. ”Smaragdsliberen” er blevet rost af både læsere og kritikere, og anmelderne kalder romanen hendes hidtil bedste.

På denne aften vil Anne-Cathrine Riebnitzsky fortælle om inspirationen til og ikke mindst arbejdet bag ”Smaragdsliberen”. Derudover vil hun i løbet af aftenen runde sit øvrige forfatterskab, der blandt andet omfatter den biografiske roman ”Forbandede Yngel” fra 2013, for hvilken hun modtog De Gyldne Laurbær.

Tid og sted: Hovedbiblioteket, Viborg, torsdag 3.10.2019 kl. 19.

Billetter koster 100 kr. og kan købes via viborgbib.dk og hos LOF Midtjylland.

Arrangementet er et samarbejde mellem Viborg Bibliotekerne, Folkeuniversitetet, LOF og Foreningen Norden.

Biblioteket byder på kaffe/te i pausen