Foråret 2019

Kære medlem
Velkommen til en ny sæson i Foreningen Norden Viborg
2019 er 100 året for Foreningen Nordens stiftelse tilbage i april måned 1919. Gennem hele 2019 vil der være jubilæumsarrangementer af forskellig art til fejring af jubilæet. Man kan få et overblik over arrangementerne på Foreningen Nordens hjemmeside under linket 100 års jubilæum.

I Foreningen Norden Viborg har vi valgt at tilslutte os hovedforeningens Gallaaften i DRs koncertsal i København mandag, den 15. april. Så snart de sidste detaljer for denne aften falder på plads, sender vi brev til vores medlemmer med et tilbud, der dækker transport, underholdning og mad.

2019 er også året for venskabsbystævne i Borgå. Heller ikke her er detaljerne på plads. Vi afventer dato for stævnet og vender tilbage, så snart vi ved mere.

I forbindelsen med samtlige arrangementer under Foreningen Norden er det vigtigt at gøre opmærksom på, at man til enhver tid opnår medlemsrabat uanset, hvilken lokalafdeling man har tegnet sit medlemskab igennem. Her skal vi gøre opmærksom på, at man i anledning af jubilæumsåret 2019 gratis kan tegne medlemskab af foreningen. Første medlemskontingent bliver således opkrævet pr. 1/1 2020.

Vores program for foråret 2019 er igen meget varieret. Vi håber på samme gode tilslutning, som vi har oplevet i 2018.
Hvis adgangsforholdene til enkelte arrangementer volder problemer for gangbesværede og kørestolsbrugere, hjælper vi gerne. Ring til et af bestyrelsens medlemmer og få hjælp til elevator e.lign. Alle skal gerne føle sig velkommen til vores arrangementer – også ikke-medlemmer.
Som sædvanligt er der ved enkelte arrangementer mulighed for at købe et glas vin.

De bedste nordiske hilsner – På bestyrelsens vegne
Grethe Hald

LOF Midtjylland modtager tilmeldinger på hhv. tlf. 8726 2326, på www.midtjylland.lof.dk
eller på mail: kontor@lof-midtjylland.dk